pracownik w dziale obsługi klienta

sprawdź też:

dział

Sylwia Rębisz, Sedlak & Sedlak

Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2013 roku

Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2013 roku

Mediana wynagrodzeń całkowitych brutto osób pracujących w działach obsługi klienta wyniosła w 2013 roku 3 200 PLN. Płaca co czwartego pracownika przekraczała 4 900 PLN. 25% osób, zajmujących się obsługą klienta zarabiało mniej niż 2 250 PLN - wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak.

Słownik stanowisk: kto jest kim w sprzedaży

Kiedyś w firmach byli wyłącznie handlowcy. Teraz im bardziej rozbudowana organizacja, tym więcej stanowisk w działach sprzedaży. Kto czym się zajmuje?

Ile można zarobić w dziale obsługi klienta

Połowa osób zatrudnionych w dziale obsługi klienta otrzymywała w 2014 wynagrodzenie niższe niż 3 100 PLN, co czwarta natomiast - 4 800 PLN lub więcej. Wynagrodzenia mężczyzn były wyższe przeciętnie o 18% od wynagrodzeń kobiet - wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak w 2014 roku.

Tania ropa, wielkie zwolnienia. BP wyrzuci nawet 7 tys. pracowników, Shell 10 tys.

Tania ropa, wielkie zwolnienia. BP wyrzuci nawet 7 tys. pracowników, Shell 10 tys.

pracujących przy wydobyciu i przetwarzaniu ropy - już pod koniec zeszłego roku. Teraz dorzuciła do tego kolejne 3 tys. wśród podwykonawców i w działach związanych z obsługą różnych rynków, klientów i wsparciu biznesu. To część mającego przynieść 2,5 mld dolarów oszczędności programu, który ma skończyć się w

Bankier

ważniejsze są umiejętności miękkie - specjalista ds. obsługi klienta indywidualnego w banku musi w pierwszej kolejności umieć sprzedać kredyt czy konto oszczędnościowe. Tym samym pracy w bankowości mogą też szukać absolwenci studiów humanistycznych, o ile po drodze opanowali trudną sztukę negocjacji

Ile zarobisz w sprzedaży

Ile zarobisz w sprzedaży

wyciskanymi sokami w centrum handlowym. 800 zł to stała pensja, dodatkowe pieniądze to napiwki od klientów. Praca na umowę-zlecenie, 20 godzin w tygodniu. 1,3 tys. zł – tyle wpływa na konto pracownika gdańskiego biura obsługi klienta dużego dostawcy internetu i telewizji. Do jego zadań należy także

Ile sprzedawcy w opiekunie klienta

Ile sprzedawcy w opiekunie klienta

Do głównych obowiązków opiekuna klienta należą m.in.: sprzedaż produktów i usług, obsługa administracyjna sprzedaży czyli przygotowanie umów i dokumentów, branie udziału w przetargach, budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, sporządzanie raportów. Większość opiekunów klientów pracuje na

Słuchawka słuchawce nierówna

Słuchawka słuchawce nierówna

) potrafi dosłownie odebrać mowę (połączenia wpadają jedno za drugim z kilkusekundową przerwą na przełknięcie śliny). W obydwu przypadkach najlepiej opłacane są osoby pracujące przy obsłudze klientów zagranicznych, w szczególności posługujące się mało popularnym językiem, np. czeskim, rumuńskim, rosyjskim

BPO i SSC rosną w siłę i zatrudniają

używane są zamiennie, to w praktyce nie można postawić między nimi znaku równości. BPO, czyli business process outsourcing to inaczej centra usług biznesowych. Praca w nich polega na obsłudze klientów zewnętrznych, których posiada zatrudniająca nas firma. Świadczone są usługi z zakresu księgowości

Język procentuje

Język procentuje

odpowiedzi. Tak się składa, że w gimnazjum i liceum uczyłem się francuskiego. Po tej informacji zaproszono mnie na spotkanie z szefem działu odpowiedzialnego za obsługę klientów francuskojęzycznych, z którym odbyłem kilkunastominutową rozmowę w tym języku. Po kolejnym tygodniu otrzymałem końcową propozycję

Praca w telesprzedaży od 3000 zł brutto

Praca w telesprzedaży od 3000 zł brutto

"W Eniro Polska traktujemy pracę w telefonicznej obsłudze klienta jako kluczowy obszar w strategii firmy. Poprzez wprowadzanie innowacyjnych zmian nie tylko docieramy do najlepszych kandydatów, ale także budujemy na rynku pozytywny wizerunek pracy w telesprzedaży". - mówi Anna Strutyńska

Rekruter - zawód potrzebny, ale nieznany

Rekruter - zawód potrzebny, ale nieznany

osoby go wykonujące sprawiają, że coraz więcej naszych rodaków zdobywa nową pracę. Zgadza się z tym Krzysztof, który dziś ma 36 lat i jest szefem kilkunastoosobowego zespołu w dziale IT firmy produkującej m.in. AGD. Jego pracownicy koordynują wdrożenie nowego programu do obsługi klientów w całej firmie

Branża finansowa po kryzysie

Branża finansowa po kryzysie

punktów obsługi klienta i wciąż jesteśmy w procesie rekrutacji nowych pracowników obsługi klienta - chwali się dyrektor DM PKO BP Grzegorz Zawada. Kto może szukać szczęścia u jednego z największych brokerów w kraju? - Osoby silne zainteresowane rynkiem kapitałowym, z wykształceniem kierunkowym i z

Polska specjalność: pracownik do wynajęcia

Polska specjalność: pracownik do wynajęcia

to outsourcing procesów biznesowych polegający na zleceniu firmie zewnętrznej zadań, które nie mają strategicznego znaczenia i mogą być wykonywane poza przedsiębiorstwem. Zalicza się do nich głównie podstawową księgowość, finanse, obsługę klienta czy HR. Osoby pracujące w BPO mogą obsługiwać kilka

Poszukiwani księgowi do centrów usługowych

Poszukiwani księgowi do centrów usługowych

. Często realizujemy rekrutacje na stanowiska specjalistyczne w ramach obszarów finansów korporacyjnych jak analityk finansowy i kontroler finansowy. W obszarze instytucji finansowych niezmiennie zapotrzebowanie na rynku jest na kandydatów odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klienta. Kto może liczyć na

Zastąp urlopowicza i zarabiaj w wakacje

Zastąp urlopowicza i zarabiaj w wakacje

niezmienionej liczbie klientów - szczególnie jeśli sklep znajduje się w dobrej lokalizacji - brak jednego pracownika jest bardzo odczuwalny - dodaje Krzysztof Inglot, Dyrektor Działu Rozwoju Rynków w Work Service SA. Zatrudnienie na zastępstwo obejmuje zazwyczaj czas od 2 do 6 tygodni i przeważnie jest

Zmiana zawodu - czy to się może udać?

Zmiana zawodu - czy to się może udać?

elastyczność deklarują pracownicy działu sprzedaży i handlu - aż 52% takich osób dopuszcza myśl o przebranżowieniu. Równie wysoki wskaźnik odnotowują działy marketingu oraz obsługi klienta i call center, odpowiednio 55% i 52%. Warto jednak zauważyć różnicę między deklarowaną chęcią zmiany branży, a

Studencie, absolwencie - mamy dla Ciebie pracę!

: handel i sprzedaż, obsługa klienta, bankowość, finanse, ubezpieczenia, komunikacja, zaawansowane technologie. Również coraz więcej stanowisk z działów: TSL (transport - spedycja - logistyka), HR (human resources) czy budownictwo czeka na objęcie. Firmy chętniej zatrudniają także asystentów, co może być

Socjometryczny szpieg

Socjometryczny szpieg

ostrzegał, gdy robiliśmy się dla kogoś nieprzyjemni. Swoje zastosowanie znalazł on m.in. w telefonicznych działach obsługi klienta, gdzie ostrzegał, gdy głosy rozmawiających zaczynały wykazywać irytację. Przy czym "jerk-o-meter" miał też taką opcję, że zapisywał dane i pozwalał na ich późniejszą

Znajomość języków nie jest przereklamowana

Znajomość języków nie jest przereklamowana

języka angielskiego - szczególnie na stanowiskach w działach obsługi klienta, sprzedaży lub marketingu. To, co może nas wyróżnić na tle innych kandydatów, to znajomość dodatkowego języka z rodziny języków środkowo- i wschodnioeuropejskich, na przykład: rosyjskiego, litewskiego, czeskiego - podpowiada

Kompetencje ważniejsze niż konkretny zawód

Kompetencje ważniejsze niż konkretny zawód

wyspecjalizowane. Z listy zawodów deficytowych wynika, że w 2016 r. rozchwytywani na rynku pracy będą analitycy systemów komputerowych i pracownicy centrów obsługi telefonicznej (call center). A z rankingu "Niedobór Talentów", że na brak ofert nie powinni narzekać inżynierowie, operatorzy produkcji oraz

Polska specjalność

Polska specjalność

klientów zewnętrznych. Przykładowo duża, amerykańska korporacja chcąc ograniczyć koszty, likwiduje dział księgowości, a jego zadania zleca specjalistom w Polsce. Pracownik BPO może wykonywać pracę na rzecz różnych klientów. Natomiast Shared Services Centers (SSC) to centra usług wspólnych, czyli wydzielone

Czterech na pięciu kandydatów kłamie w CV

Czterech na pięciu kandydatów kłamie w CV

stanowiska, przykładowo ze specjalisty stając się starszym specjalistą. Mistrzowie autoprezentacji W kwestii koloryzowania własnego wizerunku rekordzistami okazali się handlowcy. Najczęściej zawyżali wyniki bądź nieprawdziwie oceniali swój portfel klientów. Na naginaniu rzeczywistości przyłapało ich aż 66

Klient już nie nasz pan

samym tygodniu mój operator sieci komórkowej naliczył mi opłatę za usługę, której nie zamawiałam. Pani w telefonicznym biurze obsługi klienta nie potrafiła wytłumaczyć, jak to się stało i wmawiała, że pewnie ją uruchomiłam, tylko o tym nie pamiętam. Sylwia o przeprawach z pracownikami biur obsługi

Rossmann i praca. Jak działa to połączenie?

pracować na rozmaitych stanowiskach. Coś dla siebie znajdą kasjerzy, ale też marketingowcy, programiści, specjaliści BHP, magazynierzy. Kasjerzy popracują w jednym z ponad tysiąca sklepów w całej Polsce. - "Nasi pracownicy na tym stanowisku odpowiadają za obsługę klientów zgodną z naszymi standardami

Czy wiesz, kogo zatrudniasz?

Pastuszka, business area manager w firmie IBBC Group, która oferuje usługę "background screening", czyli weryfikacji kandydatów. Na czym ona polega? Klient umieszcza CV kandydata w bazie firmy, a kandydat wypełnia swoją aplikację na nowo. Potem informacje tam umieszczane są porównywane, a podane

Ile naprawdę zarabia się w IT

obsługa klienta od strony technicznej oraz informatycznej, serwis sprzętu i całej infrastruktury IT, do tego instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania. W mieście poniżej 400 tys. osób ich pensje zaczynają się właśnie od 2 tys. zł. Maksymalne kwoty na tym stanowisku w miastach średniej

Praca w McDonald's: jak ją dostać i ile można zarobić?

interesy. Z kolei Wojciech Szpila, który ma kilka restauracji w Bydgoszczy, mówił wyborczej.biz, że praca licencjobiorcy polega głównie na zarządzaniu ludźmi i dbaniu o to, żeby lokal był czysty, a obsługa miła i przeszkolona. - Tego nie można robić z centrali. My jesteśmy bliżej swoich pracowników niż

Najlepsi w sprzedaży nagrodzeni po raz siódmy!

: Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży czy Menedżer ds. Obsługi Klienta, co pomaga promować i doceniać pracę zespołową i pokazuje, że sprzedaż jest sukcesem całych zespołów, a nie tylko wąsko rozumianych działów sprzedaży." Powiedział Dariusz Świętek, Dyrektor Sprzedaży Avon Cosmetics Polska. Elżbieta Pełka

Zaplanuj swoją karierę

wzrostem doświadczenia i kompetencji nasi pracownicy mają możliwość awansu na stanowisko Księgowego, a następnie Specjalisty ds. Księgowości. Team Leader obok obowiązków księgowych, koordynuje również pracę całego zespołu. Nad całością procesu obsługi klienta czuwa Manager -Order to Cash Jeżeli w

Okiem pracodawcy: JUWENTUS

, umiejętność ustalania priorytetów, miłe usposobienie, skłonność do uśmiechu i empatię oraz zdolność profesjonalnego prowadzenia rozmowy zarówno osobistej jak i telefonicznej, - w dziale obsługi klienta oczekujemy przede wszystkim umiejętności perswazji, uważnego słuchania, cierpliwości, podzielności uwagi

Kto w tym roku zarobi więcej?

personalny (5892 zł) i sprzedaży (5750 zł). Dwa najgorzej opłacane działy to obsługa klienta (3908 zł) oraz produkcja (3305 zł). - Analizując te dane, pamiętać należy o tym, że podane kwoty są średnimi wynagrodzeń na wszystkich szczeblach zarządzania w danym pionie - czyli od dyrektorów aż po pracowników

Praca w Castoramie: jak ją dostać i ile można zarobić

stanowisko w strukturze korporacyjnej firmy, ale oprócz tego poszukiwani są też szeregowi pracownicy sklepów. Na przykład sklep w Alei Krakowskiej, w Warszawie, potrzebuje doradcy handlowego - czyli kogoś, kto zapewni miłą i fachową obsługę klientów sklepu. Doradzi, co kupić, a do tego przypilnuje, by dział

Okiem pracodawcy: Hewlett-Packard

które w danym momencie szukamy kandydatów. Wymaganymi językami obcymi do obsługi klienta najczęściej są niemiecki, francuski, włoski, a ostatnio też niderlandzki. Do działów finansowych szukamy osób z 3-4-letnim doświadczeniem w analizie finansowej, plusem jest posiadanie certyfikatu branżowego (CIMA

Idzie lato, czas do pracy

młodocianych pracowników, dobrze wie McDonald's. Chociaż w Polsce wakacyjna praca młodzieży nie jest tak popularna jak na Zachodzie, w ubiegłym roku w tej sieci restauracji szybkiej obsługi pracowało prawie 2 tys. młodocianych. - Żeby myśleć o zatrudnieniu takich osób, trzeba mieć uzyskać zezwolenie Państwowej

Okiem pracodawcy: CBSbutler

, specjalist ds. obsługi kandydatów / koordynator kontraktów, handlowiec itp. W przypadku tych stanowisk cenimy bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego oraz umiejętności komunikacyjne i doświadczenie w obsłudze klienta. Dla naszych Klientów zewnętrznych poszukujemy natomiast pracowników z szerokim spektrum

Czy i Twoja firma generuje utajone koszty?

. Ostatnio widziałem szkolenie dla pracowników, które miało nauczyć oszczędnej jazdy. Dlaczego pracodawca tego uczy? Bo to daje realne oszczędności, które widać od razu. Dlaczego tak nie jest w przypadku innych narzędzi, które otrzymuje pracownik? Dlaczego pracodawca nie sprawdza, jaka ta obsługa jest? Bo

Praca na studiach to konieczność

center umożliwia wypracowanie umiejętności, takich jak: praca w zespole, obsługa klienta (także w języku obcym), komunikatywność, czy praca pod presją czasu. Stale poszukiwani są także kandydaci do pracy w bankowości i finansach, gdzie podstawowym warunkiem zatrudniania jest znajomość języka obcego. Tu

Po raz piąty dla najlepszych w sprzedaży

szkolenie dla laureatów Dyplom Tytuł "Ambasadora dobrych praktyk w sprzedaży" (z prawem do posługiwania się nim przez kolejnych 12 miesięcy) Certyfikat Etycznego Zarządzania Sprzedażą i Obsługą Klienta dla firmy, której pracownik znalazł się w gronie finalistów. Zaangażowanie w konkurs to nie

Raporty płacowe SMS

Nazwa stanowiska SMS Kierownik działu obsługi klienta O1 Specjalista w dziale obsługi klienta O2 Kierownik ds

Administracja

spółek, współtworzy procesy zarówno w sprzedaży jak i ekspansji.   Kadry/HR Dział Personalny zajmuje się w naszej firmie obsługą kadrowo – płacową wszystkich naszych pracowników. Dział HR odpowiada za komunikację wewnętrzną, organizację procesu rekrutacji i rozwoju pracowników. Finanse

Szukasz pracy na wakacje? Zacznij już teraz. Wiemy kogo i gdzie szukają pracodawcy

zakresu obowiązków. Najmniej zarabiają osoby zatrudnione na recepcji lub jako wsparcie sekretariatu. Po środku plasują się stanowiska asystenckie oraz te związane z obsługą klienta, logistyką, komunikacją, transportem czy obiegiem dokumentów. Na najwyższe wynagrodzenie mogą liczyć specjaliści, w tym osoby

Mazowieckie

Szukaj pracy w Warszawie Head hunterzy mówią wprost: Zaczęła się odwilż na Mazowszu. Pracodawcy w całym województwie potrzebują już ponad 10 tys. pracowników. W ciągu dwóch tygodni marca w internecie ukazało się ponad 2150 ogłoszeń z ofertami pracy. Dominują oferty dotyczące obsługi klienta, call

Tu jest praca

zajęcie powinni znaleźć szlifierze, ślusarze, doradcy klienta, sprzedawcy, pracownicy ochrony, kierowcy, pracownicy produkcji. Prywatne agencje zatrudnienia szukają w regionie głównie specjalistów z branży IT. To ze względu na ulokowane w województwie centra usług wspólnych. Potrzebni są administratorzy

Praca w Dziale Operacyjnym (Logistyki)

Praca w Dziale Operacyjnym NAVO to dwa potencjalne obszary: magazyny lub dystrybucja. Magazyn Nowoczesne magazyny wysokiego składowania w Tychach, Gądkach k. Poznania i Nadarzynie k. Warszawy obsługują po kilka tysięcy klientów. Praca tutaj polega głównie na przyjęciu (rozładunku) towaru oraz

Nowe formy zatrudnienia a ocena pracowników

Zanim na rynku pojawiły się elastyczne formy pracy, standardem było zatrudnianie etatowych pracowników. Osoby zarządzające zasobami ludzkimi mogły na bieżąco obserwować ich pracę oraz wchodzić w bezpośrednie relacje, by poznać profil osobowości i monitorować ewentualne błędy w celu ich

Groźny mobbing w pracy

innych, a niektórych "awansował" do obsługi zupełnie innych klientów. W efekcie część osób sobie nie radziła i rzucała pracę - mówi nasz czytelnik. Pan Rafał też odszedł z pracy, a byłemu szefowi wytoczył proces. W przedstawionym przez niego przykładzie widać jak na dłoni przykłady mobbingu

Co nas stresuje i wypala w pracy?

. Do szału doprowadzają mnie osoby, które, pomimo potwierdzenia, nie znajdują się o czasie w umówionym miejscu - opowiada Marek, kurier z Warszawy. Rada eksperta: W obsługę klienta wpisany jest kontakt z ludźmi, a to oznacza, że pojawią się sytuacje trudne i konfliktowe. Jeżeli czujemy, że jesteśmy na

Jakie wymagania na typowe stanowiska

Skąd pomysł? Otóż w większości firm, kiedy potrzebny jest nowy pracownik, powstaje tzw. opis stanowiska (to zespół cech i kwalifikacji, które musi mieć pracownik). Przedstawiciel działu kadr razem z szefem działu, który potrzebuje pracownika (oraz często także z psychologiem), ustalają, kim

Centra bardzo zaawansowane

rozwoju centrów usług biznesowych jest wciąż głównie liczba ich pracowników? Dominika Mamro, employer branding manager w Capgemini: Nasi klienci obdarzają nas coraz większym zaufaniem i nasi pracownicy zajmują się coraz bardziej zaawansowanymi procesami. Przykładowo procesy finansowo-księgowe stają się

W pracy pisz bezwzrokowo

, pracownikiem do wprowadzania danych, analitykiem rtv, analitykiem internetu, specjalistą ds. telefonicznej obsługi klienta, asystentem ds. księgowości, dziennikarzem, ankieterem telefonicznym czy pracować w działach szkoleń, trzeba umieć szybko pisać na komputerze. W wielu firmach jest to wymóg pierwszorzędny

Znajomość języków obcych a wynagrodzenie

rosyjskiego, a wysokością wynagrodzeń. Na te ostatnie wpływać mogą bowiem inne czynniki, jak choćby wykształcenie. W przypadku przedstawicielu handlowych, specjalistów ds. obsługi klienta i sprzedaży oraz księgowych, płace osób znających język rosyjski są większe o maksymalnie 6%. Największe korzyści z tego

Banki radzą sobie nieźle - ich pracownicy gorzej

banków, które na większości stanowisk nie są najwyższe. - Najmniej zarabia kasjer oraz bankier. Są to kwoty w przedziale 1,5 tys.-1,6 tys. zł na rękę. Jeśli liczymy na wyższe wynagrodzenie powinniśmy starać się o stanowisko asystenta lub lidera Punktu Obsługi Klienta. Kilkukrotnie więcej zarobi

Gdzie jest praca?

osób: inżynierów, java developerów, specjalistów od sieci komputerowych, a także osoby do działów: HR, finansowego, czy sprzedaży. Amway szuka pracowników do działów: obsługi klienta i księgowości, marketingu oraz informatyków (Oracle i moduły ERP oraz zarządzanie projektami). IBM prowadzi stały nabór

Z bliższej perspektywy - wywiad z Dorotą

  Wywiad z Dorotą - Liderem Zespołu w Centrum Obsługi Klienta Krajowego Rejestru Długów 1. Jak trafiłaś do Krajowego Rejestru Długu? Do Krajowego Rejestru Długów trafiłam nie przypadkiem, po skończeniu studiów szukałam intensywnie pracy, miałam wysokie wymagania, dogodne i stałe godziny

10 najbardziej poszukiwanych zawodów w Polsce i na świecie

Inżynierowie Inżynierowie Pracownicy działu obsługi Klienta i Wsparcia klienta Najwyższa kadra zarządzająca Pracownicy hoteli i restauracji Niewykwalifikowani pracownicy

Rozwój kompetencji w Capgemini Polska

podczas rekrutacji studentów i absolwentów, a których pracownik może nauczyć się w trakcie pracy w Capgemini?   Zaczynając pracę w naszej firmie oczekujemy od kandydatów przede wszystkim bardzo dobrej znajomości języków obcych, umiejętności analitycznych i umiejętności obsługi i budowania dobrych

"O robieniu kariery nawet nie myślę. Zaczynam mieć dość, ale uciec też za bardzo nie ma gdzie". Cyfrowy tayloryzm - koniec ciekawych posad?

wszystkich, ale głównie dotyka pracowników niższego szczebla. W przychodniach medycznych nikt nie narzuci lekarzowi schematu diagnozowania, ale już recepcjonistce każe się każdy kontakt z pacjentem inicjować według narzuconych standardów obsługi. Nawet gdy zna kogoś od lat i pewnie chciałaby być mniej

Specjalista ds. HR nadal będzie służyć

większych organizacjach nierzadko kadrowcy posiadają w tym zakresie wiedzę lepszą niż pracownicy komórek obsługi prawnej. Częściej niż kiedyś postrzega się dział kadr jako "centrum eksperckie" grupujące profesjonalistów dysponujących pełną, stale aktualizowaną wiedzą oraz doświadczeniem z zakresu

Kariera puszczona z dymkiem

do biura, właśnie temu służą. Systemy rejestrują każde wyjście i wejście pracownika, wymuszając większą dyscyplinę - mówi Krzysztof Inglot, dyrektor działu rozwoju rynków w Work Service. Takie rozwiązanie daje jednak złudne poczucie kontroli. Owszem, pracodawca wie, czy jego podwładni w danym

Zanim napiszesz list motywacyjny, sprawdź słowniczek z działu kadr!

niebanalna w działach obsługi klienta i wszystkich, które mają do czynienia z osobami spoza firmy. Umiejętność współpracy z osobami z różnych obszarów działania firmy (czyli po prostu z innymi pracownikami). Brzmi banalnie? A nie każdy to potrafi! Jeśli uzyskanie miejsca parkingowego to dla ciebie pestka

Młodzi, tu jest praca!

wiązek Lubelskie Proama - 100 osób do działu obsługi klienta, informatyków i programistów IT Jeronimo Martins (Lubartów) - 400 osób Pol-Inowex - zatrudnia cały czas pracowników do rozmontowywania fabryk i linii produkcyjnych na terenie całej Europy Aliplast - zatrudnia cały czas pracowników produkcji

Masażysta, kosmetyczka, fizjoterapeuta czyli jak zarobić na urodzie

mających wysokie kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe. Dodatkowym atutem kandydatów będzie znajomość języków obcych, ponieważ wielu klientów spa przyjeżdża do nas z zagranicy - podkreśla z kolei Krzysztof Ingot, dyrektor działu rozwoju rynków w Work Service. Jednym z popularniejszych zawodów

Praca w Play

się w grudniu 2007 roku, kiedy to zostałem przyjęty do działu Internal Call Center na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Klienta. Dzięki innowacyjnemu podejściu, jakie wykazuje Play jako pracodawca, mogłem realizować się i wdrażać nowe projekty, które były wykorzystywane do obsługi Klienta. Wsparcie

Dlaczego Capgemini?

kodeksem etyki biznesu, obowiązkami i prawami jakie nakłada na nich praca w zespole Capgemini, mają także możliwość poszerzenia swojej wiedzy z zakresu standardów obsługi klienta w środowisku międzykulturowym. Kolejnym etapem wprowadzania nowych pracowników są szkolenia stanowiskowe, gdzie nowy pracownik

Rozwijaj się z Capgemini

się z kodeksem etyki biznesu, obowiązkami i prawami jakie nakłada na nich praca w zespole Capgemini, mają także możliwość poszerzenia swojej wiedzy z zakresu standardów obsługi klienta w środowisku międzykulturowym. Kolejnym etapem wprowadzania nowych pracowników są szkolenia stanowiskowe, gdzie nowy

Zagraniczne doświadczenie to atut

poznałam znaczenie terminu praca w międzynarodowym zespole. Nauczyłam się prowadzić biznesowe negocjacje z klientami, pisać raporty. Potem zmieniłam pracę. Teraz zajmuję się obsługą księgowo-kadrową. Mam zamiar poświęcić temu jeszcze około pół roku, po czym planuję powrót do Polski - mówi. - Chociaż

Jak się pracuje "na słuchawkach"

Tomasz ma 24 lata i jest z Poznania, jednak na studia przyjechał do Warszawy. Na trzecim roku zaczął się rozglądać za dorywczą pracą. Kolega pracował na infolinii w banku. Doradzał klientom, co zrobić w razie utraty karty płatniczej. - Powiedział, że na pewno przydam się "na słuchawkach"

7 powodów dla których warto u Nas pracować

przygotowuje szkolenia oraz skrypty i narzędzia pracy. Doświadczeni Konsultanci Telefoniczni są chętnie i często zatrudniani w działach obsługi Klienta, sprzedaży, reklamacji i marketingu wielu firm   4) TRENING UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH   Umiejętność właściwego komunikowania się jest w

Ponad 1,2 mln Polaków dorabia. Jak szukać dodatkowej pracy?

wszędzie. Ogłoszenia z drobnymi pracami i zleceniami można znaleźć w: prasie - np. w dziale ogłoszenia drobne w papierowym dodatku "GazetaPraca.pl", w lokalnej gazecie, internecie - w serwisach ogłoszeniowych, portalach rekrutacyjnych, stronach lokalnych, serwisach skierowanych do freelancerów

Tu kryzysu nie widać

standardami biznesowymi. Już w 2010 r. raport Everest wskazywał, że Polska jest drugim po Indiach dysponującym największą bazą specjalistów i ekspertów zajmujących się zaawansowanymi usługami i jednym z najsilniejszych globalnych ośrodków pod względem obsługi klientów w wielu językach obcych. Dziś jest to

Zarobki w bankowości w 2009 roku

Spośród pracowników bankowości zatrudnionych w poszczególnych działach, najwyższe wynagrodzenia otrzymywali pracownicy działu badań i rozwoju (6 950 PLN). Kolejne miejsca zajęły osoby z działu IT (6 700 PLN) i marketingu (6 000 PLN). Najsłabiej opłacani byli zatrudnieni w obsłudze klienta (3 150

Czego pragną pracodawcy

co do konkurencyjności przedsiębiorstw, a także świadomości roli, jaką odgrywają pracownicy w osiąganych przez firmę wynikach, rosły także wymagania wobec kandydatów. Coraz częściej poszukuje się osób z doświadczeniem w konkretnych branżach, na zbliżonych stanowiskach i z umiejętnością obsługi

Nowe wyzwanie !

zapewnienie Klientowi możliwości dokonywania zakupów zgodnie z dewizą „najlepsza jakość za najlepszą cenę“ i obsługę przez zaangażowany, wykwalifikowany i zmotywowany personel sieci sklepów LIDL. Pracując na stanowisku Kierownika sklepu zarządzacie personelem, motywujecie pracowników i

II edycja Polish National Sales Awards - zasady

tej kategorii może starać się każdy menedżer (lub pracownik) działu bezpośrednio związanego z obsługą klienta. Może to być menedżer (lub pracownik) działu reklamacji, centrum obsługi klienta itp., który przez ostatni rok wykazał się samodzielnie bądź wraz ze swoim zespołem ciekawym, innowacyjnym a

"Grasz o staż" w GPEC

absolwentów, ułatwiając im start w dorosłym życiu. W tegorocznej edycji konkursu firma ufundowała praktykę dla jednej osoby. Zwycięzca odbędzie dwumiesięczny staż w Dziale Obsługi Klientów Biznesowych GPEC i zgodnie z zasadami konkursu otrzyma za wynagrodzenie za pracę. W trakcie stażu laureat będzie

Grasz o staż: grajcie o staże już dziś

ds. Obsługi Klienta Biznesowego w Departamencie Obsługi Wsparcia Sprzedaży w Pionie Operacji w Banku BPH. - Podczas stażu brałem udział w wielu projektach, które dotyczyły różnych obszarów, dzięki czemu miałem unikalną okazję poznać, jak działa tak duża organizacja, jaką jest Bank BPH. W drugim

Pracodawcy wolą tymczasowych

wykonaniu projektu. Może to być zarówno praca fizyczna (np. pakowanie towarów), jak i umysłowa (praca w sekretariacie, obsługa sprzętu komputerowego itp.). Najważniejsze, że pracownik tymczasowy nie jest zatrudniony w firmie, dla której świadczy pracę, ale w agencji pracy, która mu płaci. Dla wielu

Nowoczesne usługi dla biznesu polską marką eksportową

zaawansowanej działalności bez zmniejszania dotychczasowego zakresu wykonywanych zdań. Do najważniejszych obszarów, w ramach których obsługujemy najbardziej zaawansowane procesy należą obsługa klientów z sektora finansowego i usługi IT. Warto podkreślić, że już teraz wachlarz usług dla rynków finansowych jest

Płace w Wielkiej Brytanii w 2009 roku

zarabiali także młodsi specjaliści i technicy różnych specjalności (z wykształceniem wyższym). Zdecydowanie najgorzej wiodło się osobom niewykwalifikowanym oraz pracującym w działach obsługi klienta i sprzedaży. Tutaj przeciętne tygodniowe wynagrodzenie wyniosło odpowiednio 322,5 GBP oraz 296,2 GBP. Co

Tymczasowo coraz częściej

- mówi Krzysztof Inglot, dyrektor działu rozwoju Work Service. - Oprócz osób do telemarketingu branża finansowa potrzebuje pracowników obsługi klienta, sprzedawców swoich usług, a także pracowników biurowych i specjalistów średniego szczebla - dodaje. Zmiany widać też w branży medycznej. Dotychczas firmy

Przybywa miejsc pracy, koniec kryzysu?

widłowych. Warto o tym pamiętać, ponieważ zapotrzebowanie na pracowników gotowych podjąć się takiej pracy utrzymuje się od dawna na wysokim poziomie, a zrobienie uprawnień do obsługi wózków czy odpowiedniej kategorii prawa jazdy nie trwa latami, tylko tygodniami lub miesiącami. W szybkim czasie można zdobyć

Customer Service Manager - kierownik ds. obsługi klienta

działań marketingu, sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej, planowanie marketingowe, aktywna współpraca z innymi działami w obrębie firmy, zwłaszcza z działami marketingu i sprzedaży, współpraca z komórkami operacyjnymi, zarządzanie programem lojalnościowym dla klientów firmy, osiąganie zaplanowanych celów

Wielka radość wśród bankowców

planujących zwiększyć zatrudnienie jest również Eurobank. - Mamy 40 etatów do obsadzenia w centrali banku. Przyjmujemy również pracowników w sieci sprzedaży. Stawiamy także na wzrost obsługi prosprzedażowej oraz rozbudowujemy struktury związane z rozwojem produktów bankowych. A to są kolejne, dodatkowe

Jak walczyć o najlepszych z pokolenia Web 2.0?

firm, która odważyła się na ich wdrożenie, jest DIRECTV - największy dostawca telewizji satelitarnej w Stanach Zjednoczonych. Na potrzeby edukacyjne stworzono grę komputerową, w której pracownik obsługi klienta trafia do interaktywnego środowiska pracy. Fikcyjni klienci zadają pytania dotyczące firmy i

Młodzi chcą na praktyki

działu handlowego, nauczyciela, opiekunki, specjalisty ds. obsługi klienta z językiem niemieckim, grafika, fotografa - wymienia Marta Piasecka. Jeśli nie znajdzie się nic zgodnego ze studiami, warto podejść do sprawy kreatywnie. - Przykładowo polonista nie musi szukać praktyki jako nauczyciel, powinien

Wypalenie zawodowe - jak je rozpoznać i z nim walczyć?

klienta i doradców. Od przedstawicieli tych profesji, bardziej niż od pozostałych pracowników, wymaga się trzymania emocji na wodzy. W sytuacji silnego wzburzenia nie powinni dać po sobie poznać, że zostali wyprowadzeni z równowagi. - Nie mogę okazać klientowi, że irytują mnie jego pytania albo, że mam

Postanowienia dla kariery

pracownicy powinni w miarę możliwości pomagać w realizacji projektów prowadzonych przez inne działy. To da im nowe umiejętności, ale też pokaże przełożonym, że są zaangażowani. W przyszłości być może stanie się podstawą decyzji o zmianie ścieżki zawodowej. Pracuj ciężko i konsekwentnie Arnold Schwarzenegger

Szata zdobi pracownika? Wszystko o stroju w pracy

pracowników. Większość firm - szczególnie w działach, gdzie pracownicy mają na co dzień do czynienia z klientami - wprowadziła obowiązujące wszystkich pracowników zasady profesjonalnego wyglądu. Każda z nowo zatrudnionych osób w dużej firmie dowiaduje się, że w miejscu pracy wymagany jest strój korporacyjny

Jest praca - dolnośląskie

Engineering, Tieto - Enator, Nokia- Siemens szukają ekonomistów, księgowych, programistów i informatyków. Bank Credit Suisse, który otworzy tu w trzecim kwartale jedno z trzech na świecie centers of exellence (obsługa najbogatszych klientów), szuka ludzi z wyższym wykształceniem, z doświadczeniem w finansach

Ruszyła II edycja Polish National Sales Awards

przez rząd brytyjski, czy analitycy PricewaterhouseCoopers. II edycja Polish National Sales Awards zawiera 12 kategorii sprzedażowych. Nowością jest powstanie dwóch - Menadżer branży MLM oraz Menadżer ds. obsługi Klienta. Powstały one ze względu na rosnące zainteresowanie branży konkursem oraz

Branża HR się przeszkoliła

działu personalnego dużej firmy handlowej. Jak mogę to zrobić u siebie? - dopytywała. - A jak wybrać najlepszych pracowników w czasie kryzysu, gdy niewiele osób odpowiada na rekrutację? - pytał dyrektor personalny firmy zajmującej się sprzedażą i obsługą klienta. Z kolei innym słuchaczom bardziej

Zachodni pracodawcy wynagradzają lepiej

księgowości i finansów. Zdecydowanie najgorzej wynagradzanymi szefami są kierownicy działów obsługi klienta (nieco ponad 4 tys. zł) i administracji (do 4 tys. zł). Zupełnie inaczej wyglądają pensje specjalistów. Ich płace w porównaniu z kierownikami są bardziej zróżnicowane. Tu przodują ci, którzy pracują w

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?

" za najlepsze kampanie reklamowe, "nagroda Gazety Bankowej" za rozwiązania technologiczne oraz "godło Firmy Przyjaznej Klientowi" za jakość obsługi. W maju 2006 zajęliśmy pierwsze miejsce w kategorii "najszybciej rozwijający się Bank" w rankingu "50 największych

Wynagrodzenia pracowników szeregowych w 2008 roku

najgorzej w obsłudze klienta (2 100 PLN), działach personalnych (2 131 PLN), sprzedaży oraz magazynach (2 200 PLN). Różnica procentowa pomiędzy wynagrodzeniami w najgorzej i najlepiej opłacanych działach wynosi 52,4%.Świadczenia dodatkowe pracowników szeregowychWśród pracowników szeregowych najczęściej

Firmy tracą przychody, bo brakuje pracowników

Z raportu na temat migracji pracowników, przygotowanego przez firmę doradczą KPMG na podstawie badań w 300 dużych i średnich przedsiębiorstwach, wynika, że 72 proc. polskich przedsiębiorców odczuwa brak kadr jako problem w ich firmach. Spośród poszczególnych działów gospodarki na największe

Polacy zarabiają więcej

osiąga miesięczne dochody wyższe niż 11000 zł. Na trzecim miejscu znajduje się dział badań i rozwoju z medianą w wysokości 4100 zł. Tradycyjnie już najniżej opłacani są pracownicy działu obsługi klienta (2300 zł) oraz magazynów (2200 zł). Pracownik pracownikowi nie równy Pracownicy szeregowi to najgorzej

Planeta podróżnych

osoby do obsługi call center. Szybko okazało się bowiem, że klientom same strony internetowe nie wystarczą. Muszą też mieć możliwość pogadania z kimś i dopytania o szczegóły, nawet jeżeli są opisane w internecie. - A klient, choć brzmi to banalnie, jest dla nas naprawdę najważniejszy - przekonuje Moroz

Kto dostał największą podwyżkę w 2011 roku

tym poziomie każda kwota jest odczuwalna - mówi Jacek, 28-letni pracownik działu PR w polskim wydawnictwie. - Przecież 200 zł więcej to tygodniowe zakupy spożywcze, chociaż muszę przyznać, że z powodu tej różnicy nie zacznę szukać pracy w zagranicznej firmie - podkreśla. Jeszcze bardziej niepocieszeni

Wynagrodzenia kierowników w 2008 roku

otrzymywali kierownicy małych zespołów w magazynie (mediana 3 300 PLN) oraz dziale obsługi klienta (3 900 PLN).W porównaniach wynagrodzeń kierowników zatrudnionych w różnych branżach, pierwsze miejsce zajmują osoby zajmujące się technologiami informatycznymi. Mediana ich płac wynosiła w 2008 roku 9 000 PLN

pracownik w dziale obsługi klienta - ogłoszenia z GazetaPraca.pl